new clothes

1kommentarer

 
 

 
 
 
 
 
Detta är alltså en del av det jag köpt de tre senaste dagarna. Klänningen längst upp är adorable, älskar den. Klockan köpte jag på rea för 150(!!!!!!):-. Helt sjukt billigt. Stod i kassan och skulle precis betala den dyra klockjävlen som jag ville ha (som jag förövrigt ska visa sen), sen såg jag den vita och tänkte "hmm, har alltid velat ha en vit klocka", så då köpte jag den också. Hörlurar fick jag med mig hem också, tre skitnajsiga linnen och en kofta med gulligt svart-vitt tyg. En svart kavaj i slappigare tyg också. Fast den gör sig inte rättvisa på bild, så ska visa den för er sen. Då den sitter på min body. På den andra bilden på mig ser ni min snigga, perfekta kjol. Letat en sån jättelänge, sen äntligen hittade jag den. Billig var den också. 149:-. Däremot har jag inte visat er två BH:ar som jag köpt, en rosa klänning, ett vitt linne med öppen rygg och så får vi inte glömma det underbara linnet Claire Singlet från Estradeur. Seriöst, alla ni som funderar på att köpa det, GÖR DET, det är sjukt fint på. 

1 kommentarer

anna

19 Jul 2013 15:58

hihi har ju också den vita klockan!!

Svar: haha har du?? Lol ju, det visste jag inte! Snygg är den då!
None None

Kommentera

Publiceras ej