Luleå

0kommentarer


Haft en väldigt bra dag i Luleå, visar vad jag kom hem med senare! Jobbade över en och en halv timme också, scooore. Direkt då vi kom hem for jag på Korpen, blev övre rygg och axlar. Körde många övningar och lugnt, så blev där i nästan 2 timmar.
Det var en kille idag på gymmet som körde en övning, sen ställde han sig upp och började boxas i luften helt random. Alltså hahahh.. typ bara jag som såg det också? Haha seriöst fulaste jag sett, vem gör så ens. Jävla lejd.
Hur som helst har jag hunnit äta och druckit kaffe, ätit alldeles för lite dock, så funderar vad jag mer ska tvinga i mig.. jobbigt det där, att äta då man varken är hungrig eller sugen. Men det måste göras...som så många andra saker här i livet. Deprimerande inlägg det här blev helt plötsligt?? haha, nä nu ska jag ta mig i kragen och do what I have to do.

Kommentera

Publiceras ej