la familia

0kommentarer





 
 
 

Biceps- och tricepspasset gick superuperbra. Är riktigt nöjd. Kött, paprika och pepparsås till middag satte pricken över i:et. Just nu sitter jag själv utomhus och njuter av ljudet från regnet som slår mot altantaket. Sjukt mysigt. Börjar dock bli lite kyligt, sitter ju bara i shorts, så hade tänkt gå in alldeles strax. Måste duscha också, haha fy så jobbig. Hatar att ta mig in i duschen, men då jag väl är inne kan jag duscha hur länge som helst. Så det är nog bara jag och min lathet i ett nötskal. Vet inte ens om man kan säga så, men I'm gonna do it anyway. 

Förresten, det var två grabbar på gymmet idag som kom in, maxade bänk, körde vad de själv kallade "seriös träning" (ja, jag tjuvlyssnade) i cirkus 15 min, sen drog de. VA. VAD FAN GÖR DOM. Seriöst, hur töntiga kan man bli? Blir så sjukt irriterad av sånt där. Och jaaa, jag veeeet, "orka bry sig", men det är faktiskt så att jag bryr mig inte direkt, men det är bara så störande. Fan, ska dom bara komma dit och tatta hantlar och stångar för att leka lite, kan dom väl bara köpa egna och leka hemma. Ville bara få ur mig det. 

Nä nu ska jag gå in, äta den där äckligt stora kvargen, duscha och sen dricka kaffe och mysa med la familia.
Kanske hör av mig senare, och berättar det där jag skulle berätta idag... Var på för gott humör för det just nu, men ska ta tag i det sen tror jag. Vi får la se. MEN VI HÖRS ELLER NÅ

Kommentera

Publiceras ej