Kotte på besök

0kommentarer




Mitt i vår lasagnemiddag kom Kotte nr. 32530093587494583 förbi. Han var rätt söt. 
Idag har jag jobbat från morgon, efter jobbet drog jag till Jens och tog en PN, sen for vi till korpen. I hela två timmar var vi där. Körde ett sjukt aktivt och intensivt pass, först bröst, sen främre axlar och sist men inte minst ben. Höll på att spy där i slutet, så jävla äckligt, men ändå skönt. Då vet man att man tagit i. "Ta i tills du spyr", som man brukar säga. Eller brukar man det? Är det någonting jag hittat på? Äh, man säger nog så. Ibland.
Ikväll ska jag unna mig en kexchoklad-kaka till kaffet, bara för att jag tränat hårt, det är lördag och jag jobbar som en gris. Imorgon börjar jag 08.00 och slutar kring 21.00. Lång dag med andra ord. 
Nä, vet ni vad, nu ska jag bara mysa utomhus i min onepiece med familjen. Vi hörs sen, då jag blivit less dom! hehe HJÄRTA

Kommentera

Publiceras ej