Homemade Pralines

0kommentarer





 

Idag har jag jobbat ett kort pass, 8.00 -15.00, riktigt skönt. For hem direkt efter jobbet och ställde mig och bakade dessa praliner. Varför bakar jag inte oftare? Skitroligt ju. Åt dock ingenting, eftersom jag är nyttig. Smakade inte ens när någonting kletade fast på fingret, nej då var jag duktig och torkade bort det med ett papper istället. Riktigt stolt! Däremot var det jobbigt då jag inte kunde smaka om det behövdes något mer eller vilket strössel som var gott osv, men då fick mamma rycka in! Visst blev de hyffsat fina ändå? För att vara första gången i alla fall. Tror mamma tyckte det var lika roligt som jag, även fast hon bara kollade på, haha!
Nu ska jag ut på en jogging/PW-tur, sedan hem, duscha och därefter drar jag på fotboll med mamma och ser Patriks match. Efter det åker jag till Jens! Vi ses!

Kommentera

Publiceras ej