Grey

0kommentarer


Dimmigt och grått är det ute. Deprimerande. 

Sov ut länge imorse eftersom jag kände mig lite krasslig. Vid lunchtid drog jag och my parents till stan där det blev lite shopping. Pappa var till och med snäll och bjöd på en tröja och ett par skor. Sen åt vi typ middag, eller ja, vi åt typ halv 4.. vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Direkt då jag tryckt i mig den där underbara kebabsalladen sprang jag till jobbet. Klockan 19.00 var vi i Öjebyn för att se Karlbergsteatern, men efter halva tiden började det spöregna. Och då menar jag verkligen SPÖREGNA, det öste ner. Vi blev alla blöta och kalla, så vi for hem tidigare. Slutade efter det.
Nu myser jag i min onepiece och dricker te, ska försöka komma i säng tidigt ikväll, jobb 08.00 nämligen. Usch vill bara vara ledig nu. Bara två dagar kvar, bara två dagar kvar, baraaaaa... 

Hoppas på en bättre dag imorgon. Då ska jag träna och trotsa min svaga kropp, vill även ha sol och värme. Det skulle nog göra mig på bättre humör. 

Kommentera

Publiceras ej