0kommentarer









 

Vad händer med min kropp?? Kliar extremt i ögon och näsa, plus att jag får äckelastma. Inte sån där panikastma, utan en sån som gör att det känns som om någon sitter på mitt bröst och jag inte kan ta ett ordentligt andetag. Ångest följer med på köpet också, antar att det beror på att det faktiskt är psykiskt jobbigt att känna att man inte kan andas fullständigt? Fast jag kan vara helt galet ute också, så ni förstår att detta endast är gissningar från lilla jag. 

Hur som helst är Alfons på besök och hela familjen samlad. Underbart. Snart blir det Korpen, hoppas på att vara ensam i gymmet.. Sen är det grillat som gäller. Ska äta kött i mängder och inte en enda pommes . Nu jävlar ska jag vara nyttig och duktig, Nya Linda är påväg till världen och hon ska bli awesome. Eller mer awesome än vad hon redan är. 

Kommentera

Publiceras ej