dizzy

0kommentarer

Imorse sov jag ut, utan att ställa väckare. Vaknade där kring halv 11. Försökte ligga ute och sola en stund, men det blåste så jäkla kallt, plus att molnfanskapen inte ville försvinna. Fick mig ca. 2 timmar i alla fall. Nu har jag kolla massa nya och goda recept på internet, hade tänkt börja äta lite bättre än vad jag gör. Vill äta mer cleant och fräscht. Hur som helst tror jag det blir en vilodag för mig idag, min kropp hänger inte alls med. Är helt yr och mår illa. Det känns som att jag är full typ, skitkonstigt och obehagligt. Om det känns bättre snart så far jag nog innan middagen. Vi måste typ äta halv 5 idag för att Patrik har match, så vi får se hur det blir. Ska hinna röja lite i rummet också, och handla. Så det är bara att sätta fart med andra ord. 

Kommentera

Publiceras ej