crystal

0kommentarer

 
Inatt har Alfons fått sova med mig, vi har myst massa. Han har legat på rygg med benen i luften och huvudet på min arm, som en liten bebis. Haha, ååh, vill ha ett husdjur, så mys. 
Nu ska vi börja åka mot mormor, hon fyller nämligen år idag, så vi ska uppvakta henne en liten snabbis. Och självklart bjuder hon på sin uuuunderbaaaraa köttsoppa. Nä nu måste jag borsta tänderna och packa ner kvarg och saft. Vilar från träningen idag, just för att maten blir så tidigt. Vill inte bryta periodiska fastan när jag äntligen börjar märka skillnad.. 

Förresten, halsbandet som jag har på mig, köpt det igår. Det var det enda som fanns kvar, men kostade 99:-, blev lite snål, men sen tänkte jag att jag skulle unna mig. Så när jag kom till kassan så visade det sig att det var nedsatt till 30:-. Hahah, hur grymt???? Gjorde min dag typ.

Kommentera

Publiceras ej