breakfast

0kommentarer





Hallon var godare än hjortron faktiskt. Vet inte, men det var som att hjortronen inte passade med det sura filet och den söta bananen, även om det verkar mest logiskt att den faktiskt ska göra det? 
Hur som helst så har jag precis tryckt i mig det här: 100g kvarg, 1dl fil, 1 dl naturell müsli utan tillsatt socker, de frukter och bär som man är sugen på. Dock kan man minska mängden på kesellan och filen, jag blev då sjukt mätt på det här, sååå. Det är faktiskt gött, annars skulle jag ju inte äta det varenda dag. Ska snart käka två finn crisp också, en fet tumme upp för dem. Så goda.
Idag är jag back on track. Det blir Korpen innan jobbet, sen jobb heeeeeela kvällen.Det vill säga till klockan 9, drygt. Efter jobbet hade jag tänkt försöka måla naglarna, seriöst hur ser dom ut???? Usch. Det är så soft med nagellack, då syns det ju inte när man har smuts under nageln heller, hahah. Får se om jag ids måla eller ej. Fast det jobbiga är ju inte att måla, utan att vänta efter. Man sitter där som nån jävla staty och kan inte göra nåt får då skrapas det minsann upp. Tungt liv jag har. Aja, nu pratar jag massa men säger ingenting. Ska sluta upp med det här. Ha en bra dag alla, för det hade jag tänkt kämpa för!

Kommentera

Publiceras ej