Biff med mango ala Liibee

0kommentarer



 
Ikväll stod jag för middagen. Det blev lite sent eftersom jag skulle träna, men hela min familj älskar att äta sent, så det passade ju bra. Det blev i alla fall biff med mango. HUR GOTT SOM HELST. Gillar inte att skryta över min matlagning då jag suger hårt i köket, men detta är så jävla gott. Och simpelt också. 
Benpasset idag gick jävligt bra, det var grymt roligt. Körde även cardio, var ett tag sen sist. Nu ska jag börja seriöst med cardiopass också och inte bara styrke. Ibland måste man göra saker som man tycker är tråkiga också, right?
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen väldigt snabbt, sen dra på mig mjukiskläder och vandra ner till Öbergs. Unnar mig någon cider där tillsammans med mamma, pappa, Dick, Ulla, bror och Simon. Kommer bli grymt.

Kommentera

Publiceras ej