All this time I was finding myself and I didn't know I was lost

0kommentarer



Jag har ju sagt att jag ska berätta vad det är som händer i min lilla värld, så då är det väl bäst att jag gör det då. Anledningen till att jag varit lite annorlunda och ledsen de senaste dagarna beror på att jag och Jens har gjort slut. Innan så hade vi pratat om det ganska mycket, men jag antar att båda var rädda för hela grejen. Ni vet alla känslor, tomhet, saknad osv. Men tillslut var Jens modig och tog steget. Jag höll självklart med. 
De senaste dagarna har varit tuffa. Riktigt tuffa. Har varit tvungen att vara upptagen hela tiden för att slippa tänka på det. Och kvällarna är värst. Vill inte gå och lägga mig, för när man ligger där själv i sin säng så kommer tankarna och därmed saknaden. Självklart saknar jag Jens, vi har spenderat över 3 år tillsammans. Grejen är den att vi helt enkelt vuxit ifrån varandra. Vi är bästa vänner, men funkar inte som par. Han vet allt om mig och jag vet allt om han och jag tror det har varit det jobbigaste. När någonting hänt eller jag mått dåligt, så har han alltid varit där och lyssnat. Men nu är jag ensam. Eller det är jag ju inte egentligen, men det är så det känns. 
Hur som helst så har vi sagt till varandra att vi inte vill att det ska vara vi. Och så är det med det. Det är bara att hålla ut. För någon dag kommer det kännas bättre. Jag fokuserar mest på mig själv nu, försöker göra det jag känner för och gillar. Och hittills har det funkat bra. 
Orkar inte gå in på detaljer eller verkligen skriva från mitt hjärta, för det kommer utan tvekan att sluta i tårar. Det är också anledningen till att jag är så objektiv i det hela, skämtar och verkar lättsam, det är helt enkelt för jobbigt att faktiskt ta tag i känslorna än. Så jag lämnar det. Men jag ville i alla fall att ni skulle veta vad som händer! 

Puss ha et bra alla, stay strong, så att säga. 

Kommentera

Publiceras ej