All systems go, sun hasn't died. Deep in my bones, straight from inside.

0kommentarer







 


 
 

Det har varit en väldigt trevlig dag hos mormor, det bjöds på köttsoppa i mängder, och så kaffe och fika på det. Lämnade dock fikat till de andra och drack kaffe och smaskade på jordgubbar istället. De var sjukt goda, inte som de andra jag hittills smakat, typ sura och vattniga, nä, dessa var riktigt fasta och söta. Har egentligen inte så mycket att säga, då det inte hänt något speciellt idag. Imorgon däremot är det jobb som gäller, jobbar kväll, så då jag slutar, där kring 8-9, hade jag tänkt fara till Korpen. Älskar att träna den tiden, då brukar det inte vara så många där. Det är tydligen nån grej att träna mellan 6 och 8. Seriöst, ALLA ska envisas med att trängas omkring där då.. Usch. 
Nä nu ska jag klippa tånaglarna, dra på en ansiktsmask och måla naglarna. Undrar dock vilken färg jag ska köra på? Vill ha något som funkar till allt, kanske vitt eller nude? Ser man inte naglellös ut med beige lack? Bara nåt jag tänkt på.. Äh, det kan vara fint ibland, på många, men tror inte det passar på mig. Kanske ska testa det bara för att bevisa motsatsen...

Kommentera

Publiceras ej