88:an

0kommentarer

Nu mår jag lite bättre, så hade nog kanske tänkt fara och träna innan alla hinner sluta jobba. Hade tänkt köra bröst och mage, men man vet aldrig, jag hinner ofta ändra mig innan jag väl är där. Dessutom hatar jag att köra mage. Jag är ingen 8-packsgal om man säger sååååå.

Såhär ser min lista ut:
1. Bröst. Just nu tycker jag bröst är det absolut roligaste, gissar att det beror på att jag just börjat.
2. Axlar. Jag är helt förälskad i axlar. Det är typ snyggaste kroppsdelen.
3. Rygg. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, förutom att det är sjukt roligt. Man får så bra kontakt och så.
4. Triceps. Bra kontakt, men lite drygt.
5. Ben. Ibland älskar jag att köra ben, men oftast hatar jag det. Om det går riktigt bra och man har sjukt pump i benen, då är det självklart asroligt. Men det tar så jävla länge och mitt tålamod är inte det bästa..
6. Mage. Bu, säger jag bara. Börjar alltid må illa då jag kör mage, så därför gillar jag det inte. Riktigt drygt. Sen är jag så svag också, så då blir det tråkigare, sen när det blir tråkigt kör jag det mindre, så blir det en ond cirkel!
7. Biceps. Biceps är det absolut värsta. Jag gillar inte känslan när man får kontakt, tycker typ det är obehagligt. Nä, jag tycker verkligen det är skittråkigt att köra biceps. Sen om man har svårt att få dem att växa ska man tydligen köra många reps, alltså typ 20 och det är sjuuuukt drygt. Känns som att en övning tar typ en kvart, haha.

Men nog om detta! Idag unnade jag mig en glass i solen. Fick inte ens ångest. Är jättestolt. Den var riktigt god också, hehe. Efter träningen hade jag tänkt försöka mig på en hemmagjord müsli och hemmagjort mjukbröd. får se hur det går, jag är inte en naturbegåvning i köket om man säger så. Ingen drömkvinna alltså. Då vet alla boys det nu, back off om ni vill ha en hemmafru. 

Kommentera

Publiceras ej