5 km morgonpromenad

0kommentarer



Imorse steg jag och Jens otroligt nog upp 7, vi tog bilen till grisan där det blev en lättare PW på 5 km. Det räckte eftersom vi fortfarande är lite krassliga. Jag är dock i princip frisk nu, konstig förkylning det var.
Det var riktigt härligt väder för en promenad, det regnade då vi steg upp, men då vi väl kom till Grisberget så blev det ljusare och slutade regna. Älskar luften efter regn, typ fuktigt fast ändå friskt.
Ikväll blir det förhoppningsvis bröst och lite axlar på gymmet. Jag och pojken hade tänkt fara tillsammans direkt efter jobbet klockan 6, men då jag kom hit klockan 10 såg jag att mitt pass blivit förlängt till 9.. Och jag vill inte träna själv, eftersom jag behöver pass på bröst, då det är mitt tredje bröstpass. Vägrade köra bröst till alldeles nyligen, har nämligen fobi för att mina bröst ska krympa. Haha, sen insåg jag hur dumt det lät och att man måste träna hela kroppen, så då fick det bli så tillslut! 
Men vi får alltså se hur det blir ikväll. Hoppas att Jens är snäll och tränar senare med mig istället!

Vi hörs senare ikväll dudes
 
 

Kommentera

Publiceras ej