update: nattjobb, Luleåtripp, träning

0kommentarer

Kanske ska uppdatera lite.. jobbade ju måndag- och tisdagnatt på Liljan. Blev Mean Girls en kväll och Beck den andra! Direkt jag slutade på onsdagmorgon tog jag och Anna bilen och for till Luleå en sväng. Där blev det lunchbuffé och shopping, inte så mycket, men lite smycken, ett par svarta jeans, ett träningslinne och en guldig (????) topp som jag ska visa då jag har den! Träningslinnet ser ni nedanför på bilden. Hann även springa in på HM och köpa en knallgrön sport BH och underbara träningssockar innan passet!
Sen for vi på kalas, men jag lät mig inte läskas.. fanns citron-och marängtårta, gräddtårta, chokladbollar, wienerbröd och mjukpepparkaka med lingon, min mun var typ fylld med vatten för att jag var så sugen, men jag lyckades stå emot och åt istället osötade hallon med en matsked osötad grädde.
Är så sjukt jävla stolt!
Sen har jag så obehagligt mycket träningsvärk i magen sen igår, känns som att nån har sparkat på mina revben.. så eftersom det blev ben och mage igår så blir det nog kanske rygg och axlar ikväll!
Have a nice day! Ida e ja gla









Kommentera

Publiceras ej