sjuk

1kommentarer

Egentligen skulle pappa ha kalas idag, men det är inställt nu.

Det började igårkväll/igårnatt med att min mage fucka ur, det gjorde så förbannat ont och så mådde jag äckligt illa. Kunde inte göra nånting, låg och grät och ojade mig i typ 2 timmar.
Sen skulle jag ju hämta Jens i Rosvik, men kunde absolut inte köra så Patrik fick följa så jag kunde sitta i passagerarsätet med en hink.
Sen kunde jag ju självklart inte sova, gjorde allt för ont. Lyckades slumra till 10 min här och där, men inte mer.
Så vaknar jag helt plötsligt av att jag är sjukt bajsnödig.. Sen kanske ni förstår vad som hände utan att jag måste berätta det i detalj.

Hur som helst så blev det pyttelite bättre så tänkte skynda till sängen och passa på att försöka sova. Men när jag kommer in i mitt rum så träffas jag av en sån där riktigt unken spritlukt och måste springa till toan och spy.
Fan värsta jag varit med om, ingen som hjälpte mig, eller tyckte synd om mig, fick bara stå där och spy. Och lite var det då inte heller.
Så har som så sagt knappt sovit något inatt, och mamma hade tydligen hört när jag hade spytt så nu har hon ringt till alla och sagt hur det ligger till, får se om nån vågar ta sig hit ändå!

Just nu ligger jag i soffan, vill inte känna den där lukten i mitt rum igen.Försöker ligga så rakt som möjligt,.har nämligen extremt ont i hela kroppen också, i musklerna och lederna. Hade lite feber nu, men jag vet inte om det är därför, för det gör verkligen hur ont som helst, speciellt i ryggen och benen. Fötterna är helt uppsvullna också..

Men nu ska jag försöka vila så jag blir frisk nån gång.


1 kommentarer

Johanna Larsson

03 Feb 2013 15:31

Jag spydde också inatt. Dör. Har inte tid att vara sjuk :( Hoppas du blir bättre snart!

Kommentera

Publiceras ej