keep fighting

0kommentarer

Godmorgon kanske jag inte kan säga, men jag hoppas ni hade en. Jag hade då extremt svårt att sova inatt och inte var det lättare att stiga upp heller. När jag vaknade låg jag kvar i sängen i nästan en halvtimme och funderade på allt jag måste göra. Har skjutit upp allt så sjukt länge ni att jag inte ens orkar tänka på att ta tag i det. Usch, aldrig släppt skolan såhär mycket tidigare, vet inte vad som var felet på mig.
Men som sagt så planerade jag lite innan jag steg upp imorse, tog in hela situationen och började tänka ut hur jag skulle lösa den, men nu känner jag ändå att jag är back on track lite, hunnit skicka in en rest igårkväll, sen gjorde jag klart en till på en lektion imorse och nu försöker jag få undan lite mer skräp. Skönt att jag äntligen vågade ta tag i mitt liv igen, kändes som att tiden bara flög förbi mig och jag bara satt där, hängde inte med och hamnade efter.

Hoppas ni alla sover, äter och motionerar bra så ni orkar lägga ner lite extra energi på slutspurten här nu. Kämpa!



Kommentera

Publiceras ej