denna migrän

0kommentarer


Idag ska jag trotsa min trötta kropp och mitt sega huvud.


Ibland blir jag så arg på mig själv, att jag aldrig lär mig av mina misstag. Igårkväll hade jag extremt ont i huvudet och jag funderade på att ta något smärtstillande, men nejnej, jag tänkte vara tuff, så ignorerade det och somnade. Blev inte förvånad när jag vaknade mitt i natten av att jag fått migrän. Allting snurrade och självklart kom illamåendet. Visste inte var jag skulle ta vägen, ville typ att nån skulle slå sönder min skalle.
Hur som helst så spydde jag lite, men inte alls nog mycket för att huvudvärken skulle lätta. Började även blöda näsblod vilket jag antar kommer från att det var så jobbigt? Dock lättade illamåendet lite, så skyndade att ta en treo och gick och la mig.

Så jag är lite i otakt idag, typ helt efter, men jag hade ändå tänkt fara och träna nu när min hals varit smärtfri i typ över 2 hela dagar! Längtat så himla mycket! Men nu ska jag äta så jag får i mig lite energi. SEYA SOON.

Kommentera

Publiceras ej