Yogapants

0kommentarer


Nya favvisar att yoga i. Och här ser ni en bit av yogamattan jag fick i julklapp också, den är jättefin! 
Nu ska jag gå och tvätta av mig, sedan hoppa i säng. Ska försöka komma upp hyffsat tidigt imorgon trots att jag börjar tre. Vill nämligen hinna sola och träna innan, det blev ingenting idag. Sola orkade jag bara inte och tanten på Apoteket avrådde mig från att träna hårt när jag har en infektion i kroppen. Men det känns himla bra nu och jag har inte behövt ta värktablett sen 06 imorse, vilket är gut. Och det viktigaste är att inte köra ett hårt konditionspass, lätt styrke ska nog gå bra. 

Hoppas ni haft en himla bra dag. Min började tyvärr dåligt och jag har varit otroligt grinig hela dagen och mina föräldrar har fått ta smällen. Men när jag insåg det så sa jag till mig själv på skarpen och drog på ett smile och sedan dess har jag haft en jättefin kväll. Kom ihåg att man alltid har ett val och att det aldrig är för sent att ändra inställning till saker och ting. 

Godnatt på er så syns vi imorgon!

Kommentera

Publiceras ej