Step 1

0kommentarer



Sista bilden på mig utan tandställning. Tagen 18 november 2011.

Ibland älskar jag verkligen att jag hållit igång en och samma blogg så pass länge som jag faktiskt gjort för då sparas verkligen allt. Minnen, bilder, tankar osv. Ett utdrag ur bloggen natten den 17 november:

"Imorgon hade jag tänkt fixa mig lite faktiskt, kul va? Har ju liksom varit äckling så länge jag kan minnas nu. PLUS att jag ska sätta in tandställningen imorgon så ska ta några fina, ej fejkade, skrattbilder innan. Ska le asmycket, fan 3 år tills jag får se tänderna igen. Satan så sjukt det låter."


Japp, satan så sjukt det lät. Och nu är den långa tiden snart över. Skrämmande hur fort tiden går ändå. I dagsläget har jag haft tandställningen i "bara" lite över två år, men nu har jag ju en operation som väntar och sedan tandställning 6 månader till efter det. Så det är en bit kvar, men första steget tar jag imorgon.


Åker upp till Sunderbyn tidigt imorgon där först röntgen väntar, för att se hur mina visdomständer ligger, sedan ska förhoppningsvis alla (alternativt två beroende på vad röntgen visar) dras ut. 

Önska mig¨lycka till, så uppdaterar jag då jag är hemma och klar i skallen.

Kommentera

Publiceras ej