Snap back to reality

0kommentarer


Nu under jul har jag befunnit mig i en dimma av choklad. Jag har proppat i mig praliner, Nutella, After Eight och Center i mängder. Och då menar jag mängder. Jag har även ätit farligt mycket glass och onyttig mat. 
Men nu är jag tillbaka på rätt spår, nu när jag äntlgien kan äta igen.
Det har blivit mycket bättre sen jag fick antibiotikan och jag har redan kunnat minska mängden värktabletter. Nu vill jag bara kunna skippa tabletterna helt, så jag kan börja träna igen efter över två veckors uppehåll.
Först var jag ju sjuk i nästan en vecka, sen klämde jag in ett axelpass en dag, sedan opererade jag ju mig och har inte kunnat träna på över en vecka till. Men som sagt, när jag inte behöver knapra piller så ska jag starta igen.
Jag är så äckligt taggad just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det kryper i hela kroppen. 

Hur som helst så började jag om att vara nyttig idag igen, så till middag blev det köttbullar gjort på älgkött och till det matvete och tomatsås. Bullarna är från mormor och är helt fantastiska. Lokalköpt kött och innehåller därför inga tillsatser eller utfyllnad och köttet är otroligt magert med låg fettprocent. Obehagligt goda också. Perfekta liksom. 

Kommentera

Publiceras ej