Pills are good for you

0kommentarer


Dessa piller är de jag tagit varenda dag nu. Ikväll slutade jag dock med de tre tomma, så nu äter jag bara 8 stycken ":)". Kul va?
Infektionen jag har vill inte ge med sig, så nu har jag fått ett par tabletter som även ska utplåna de anaeroba bakterierna och förhoppningsvis är infektionen borta om några dagar. 
Ska in på apoteket imorgon och höra om jag kan dra igång med träningen lite grann, trots intektionen och alla piller jag måste stoppa i mig. I don't like it. At all. 
Jag vet inte om det beror på medicinen att jag känner mig så himla trött hela tiden. Jag kände det i alla fall tydligt då jag tog den starka smärtstillande, blev helt slut i både kropp och själ och sov i princip en hel dag. Behövde ju inte ens stiga upp för att äta eftersom jag inte kunde äta (haha).

Men nu är det jävlat bed time. Startar imorgon 08.30 och sedan ska jag på stan, apoteket, kanske Sun Tan och förhoopppningsvis Korpen. Så vi hörs senare imorgonkväll! 
Hare gött!

Kommentera

Publiceras ej