Julafton 2013

0kommentarer



Jag älskar julen. Och denna var absolut en av de bästa hittills. 

Modigs kom kring 2-3-tiden med fulla bilen av klappar. 
Vi drack glögg och såg Kalle Anka. Lyckades dock somna, haha. 
Sen dukades det upp för julbord, men eftersom jag inte äter något av det traditionella så fick jag älgkött med potatisgratäng. Fyfan så gott. 
Sen umgicks vi bara, pratade, skämtade, skrattade. 
Kring 19 kom Tobbe och Anna och då var det dags för paketöppning. 
Det var sjukt mycket paket i år också, även fast vi hade sagt att vi skulle minska mängden. Tror vi säger det varenda år faktiskt, men det händer aldrig. 

Jag är så otroligt nöjd och glad över allt jag fått. Alltså verkligen. Jag har fått mer än vad jag kunnat önska och alla paket har varit helt klockrena. 
Jag fick ett par Haglöfsbyxor, vilket gjorde mig speechless, eftersom det är något jag velat unna mig länge men varit för snål för. Så jag blev sjukt överraskad och väldigt, väldigt tacksam.
Sen har jag fått en saltstenslykta och ett presentkort till en saltstenslampa (ska skriva lite mer om dem senare och visa er), en ekologisk yogamatta (!!!HAPPY), ett hjärtformat silverhalsband med överdrag i Roséguld av Patrik och ett presentkort på Guldfynd, jag fick isbroddar till skorna, två tröjor, ett par röda höstklackar, en ryyymlig hårddisk, ett skitsnyggt halsband, ett presentkort på H&M, maaassaa pengar och sist (men inte minst!) ett matt överdragslack till naglarna.

Jag kan verkligen inte ens beskriva i ord hur jävla tacksam jag är. Och inte bara över klapparna, utan över hur underbar släkt jag har och att vi står varandra så nära, jag är tacksam över min kära familj och speciellt över Klippan - min helt underbara mamma över hennes hårda jobb hela dagen. Jag är tacksam över all den värme som dessa människor sprider och hur bra jag mår i deras sällskap.

Sammanfattning: En förjävla bra jul.

Kommentera

Publiceras ej