jobbhelg

0kommentarer


Hemsk uppdatering i helgen.

I lördags startade jag med jobb på Liljan 12.00-20.30. Vi var bland annat på tacobuffé som avrundades med sång och dans. Direkt jag slutade tog jag bilen till Videvägen där det blev nattjobb 20.30-08-15. Det var en rätt tung lördag må jag säga. Jobb i över 20 timmar sträck. 

Söndagen blev en riktig latdag, sov lite från och till, åt och pyntade julgranen med mamma. 
Sedan bar det återigen av till Videvägen för en natt till. 

Så idag har jag varit trött. Vaknade 06.00 efter bara ca 5 timmars sömn. Efter jobbet for jag hem och sov ett par timmar. Sedan for jag ääääntligen och träna. Jag har helt enkelt inte haft ork eller tid för det denna helg. Så det var skönt. 
När mamma slutade åkte vi förbi Patrik där jag fick äta snabbt och sedan åka in på ett kort pass på Liljan, 17-20. Följde på vatetngympan, vilket jag tycker är oerhört roligt, så det var ett bra pass!

Så har min helg sett ut, den har inte varit den roligaste, men jag trivs ändå så himla bra + att jag tjänar pengar, så det känns helt ok!


Nu sitter jag här hemma och käkar ägg. Startat lite lätt med periodiska fastan, så idag började jag käka efter gymmet, kring 15.30, vilket innebär att jag får äta till 23.30, vilket är typ nu. Så det blev perfekt! Ska borsta tänderna alldeles strax, sedan hoppar jag i säng. Trött nanting.

Kommentera

Publiceras ej