healing time

0kommentarer

Det var inte så konstigt att jag hade ont, det hade nämligen blivit infekterat. Jag tyckte at det gjorde lite för ont, men samtidigt fick jag för mig att det skulle känns så här, men att det var jag som var töntig och gnällig. Det var lite skönt att få veta att det inte riktigt var så. 
Så nu har jag fått antibiotika och någranäringsdrycker som jag måste dricka för att få i mig nog mycket. Det är ju extra viktigt nu när imunfösvaret måste jobba, I gotta heal!! 

Tandläkaren sa direkt jag kom in "Oj vad du är svullen!!", jag typ "a jo fockin kidding me??", eller jag tänkte det, eftersom nu ser jag helt normal ut jämfört med för några dagar sen. Har minskat minst hälften kring kinderna. 
Hon förstod i alla fall att jag hade ont och tyckte synd om mig. 

Kommentera

Publiceras ej