dagens lilla uppdatering

0kommentarer



Hej!
Ligger på jobbet och kan inte sova. Många tankar snurrar omkring. Vissa trevligare än de andra.

Tidigare idag åkte jag in för ett rygg- och axelpass, men efter endast 5 övningar blev jag plötsligt så illamående och yr att jag blev tvungen att avbryta. Åkte hem, käkade en halvtimme innan min egentliga ätarlucka och vilade tills det blev bättre.
Kebabsallad till middag, pizza för pappas del.
Efter middagen fixade vi lite i mitt rum, skruvade och spikade och planerade. Ska visa er mitt rum då jag är nöjd!
Sen drog jag på jobb där det blivit filmtittandes och nu sängen. 500g kvarg till kvällsfika. Går ner lättare och lättare för varje gång. Jag har upptäckt att jag behöver lite extra tid på mig att äta det. För det är ju inte äckligt, utan bara mycket mat.
Dieten går förövrigt bra än så länge. Kanske ska göra pannkakorna på bilden imorgon??? Så jävla gott.

Men det var allt för idag. Vi hörs imorgon!

Kommentera

Publiceras ej