1000 gånger värre än en vanlig dag, men 1000 gånger bättre än gårdagen

0kommentarer



Trodde inte att jag skulle vara sugen på pizza på hundra år, men just nu skulle jag kunna döda för den.

Denna dag har varit 1000 gånger bättre än gårdagen, men ändå har den varit 1000 gånger värre än en "vanlig dag".
De värsta smärtorna har gått över och jag tar regelbundet värktabletter. Det gör inte längre så ont att svälja att jag vill skrika. Men hungern plågar mig. 
Imorse fick jag endast i mig två glas nyponsoppa, så när det dukades upp för middag höll jag på att bli galen. Jag mosade två potatisar som jag sedan satte smör på, och det var så jävla gott att jag bara pressade. En halvtimme senare kom det upp lika fort. Det var psykiskt jobbigt att inte få behålla maten, eftersom jag kände mig så svag. 
Efter det fick jag i mig ca. 0,5 dl köttfärssås, ett glas fil och ett glas vätskeersättning. Mitt blodsocker fuckar ur helt då jag inte får äta ordentligt så hela kvällen har jag varit sjukt trött och yr och skakig, jag har glömt saker och inte riktigt hängt med. 
Jag ska försöka göra en mosig omelett imorgon.  Nu måste jag få i mig något.
Hoppas att morgondagen bjuder på mer positivitet.

Kommentera

Publiceras ej