★ With the beast inside, there's nowhere we can hide ★

0kommentarer


Invigde min nya väska idag! Drog till Korpen direkt efter tandläkarbesöket, sen blev jag kvar i 2 timmar. Det var så jäkla roligt idag allså! Körde biceps, mage och nedre ryggpartiet. Roligast idag var mark och en ny magövning jag gjorde. Däremot var magen död efter ryggträningen + två magövningar. Jag orkade knappt stå plankan i 1 minut x3. Alltså fattar ni?? EN jävla minut? Haha, bevis på att de andra övningarna tog bra iaf! Är skitnöjd med väskan också. Hur snygg är den inte. 600 svenska jävla kronor kostade den vilket jag kan tycka är lite väl mycket för en träningsväska.. som dessutom är vit och kommer bli grå på typ en månad.. haha. Ska vara försiktig med den. Och jag kunde faktiskt inte låta bli, tycker den är gorgeous.
Nu har jag och mamma precis lagat en soppa, tippar på att den kommer bli lovely. Kanske ni får receptet sen om den är god. 

Kommentera

Publiceras ej