sleep on it

0kommentarer



Huvudvärken höll i sig allt för länge, men tillslut försvann den. Hela kvällen har spenderats i soffan efter en dag bestående av rumpyssel-shopping, fotbollstittande och vila från gymmet. Igår köpte jag godis åt mina päron utan att ens smaka av det, idag var det min "äta-vad-jag-vill-dag" men jag åt endast 10 godisar och slutade sen, även fast skålen stod framme hela kvällen. Kanske inte ser mycket ut för världen, men för mig är det en vinst, en förbättring, ett bevis åt mig själv att jag kan stå emot om jag verkligen vill.
3 apelsinchoklad- halvmånar
2 stora rispuffar
1 liten melonhalva
2 Dumle
1 Geisha
1 sur rosa/blå flaska

Om det nu var något ni ville veta!

Nu säger jag godnatt, ska "sova på saken' vad gäller en eventuell återupptsgen periodisk fasta på måndag. Hur som helst ska jag cutta ner på kolhydraterna. Om ni också har ett viktigt beslut att ta, sleep on it!

Kommentera

Publiceras ej