seriemördare går lös

0kommentarer


Legat kvar i sängen i över 2 timmar sen jag vaknade, men jag orkar helt enkelt inte gå upp! Rätt mysigt här faktiskt. Förutom flugorna som surrar omkring.. fattar inte var alla kommer ifrån?? Flugsesong typ. I en vecka nu har jag piskat sönder mellan två och tre flugor varje kväll innan jag lägger mig, och när jag vaknar har det kommit minst två till som jag då dödar kvällen därpå. Så 5 flugor varje dag i 7 dagar = 35 flugor. Haha usch så hemsk jag är. Men om de inte skulle flyga omkring hela natten och banka in drras huvuden i taket och surra så skulle jag inte bry mig. Så de får helt enkelt skylla sig själva.
Nu ska jag gå upp och göra mig klar så jag kan dra till Korpen nån gång! Första målet blir direkt efter passet, eftersom det är för tidigt än. Börjat lite lätt med periodisk fasta igen, men berättar mer sen om hur jag tänkt osv!

Kommentera

Publiceras ej