Resultat

0kommentarer

Tänkte bara varna er först, för om ni fortsätter neråt så kommer två bilder på min baksida tagna med 7 månaders mellanrum. 














































Bilden till vänster är alltså tagen i Januari 2013 och den till höger idag. Tycker ändå man ser att det hänt saker. Har framförallt blivit lite slankare, även om jag inte alls är nära mitt mål, men på väg åtminstone. Man ser även att rumpan har mer form, typ lyfts upp lite. Men det är ju ändå ryggen man ser mest skillnad på. Ländryggen är ju mycket mer muskulös, ni ser dom där "knölarna" precis ovanför rumpan.. dom har jag inte på den vänstra bilden. Lite slankare armar har jag fått också, sen ser man ju att jag har betydligt mer formad rygg på den högre bilden. Det tråkiga är att varken mina biceps, triceps eller hela benen verkar ha växt eller formats.. men det kommer väl. 

Det tog mycket av mitt mod att lägga upp det här, tycker inte om att se mig själv på det här viset, på bild alltså.. Speciellt inte då jag är långt ifrån nöjd. Men det är kul att dela det här med er, mina små förändringar. Kul att faktiskt se att någonting händer, även om det inte går snabbt. Tror det är viktigt att jämföra sin kropp såhär konkret om man försöker ändra något, för det är så lätt att bli "hemmablind". Jag menar, jag ser ju ingen skillnad då jag tittar i spegeln, känner mig fortfarande like klumpig och så, men sen då jag ser det såhär så tycker jag ändå att jag är värd en liten klapp på axeln. Man måste se att någonting händer för att kunna behålla motivationen, så enkelt är det.

Kommentera

Publiceras ej