Mördarpass

0kommentarer


Så jävla nöjd efter dagens pass. Körde både ben och rygg på knappt 2 timmar! Körde sjukt aktivt och vilade väldigt lite. Ni skulle ha sett hur jag såg ut. Helt genomblöt av svett och plågat ansikte. Ville gråta varje gång jag startade ett nytt set. Fyfan så bra det gick. Förväntar mig en träningsvärk from Hell. Direkt jag kom hem så åt jag, en protteshake och så fuskade jag med tre mjukbröd också, fullkorn såklart. Älskar periodisk fasta. Började i måndags lite lätt med att äta mellan 12.00 och 20.00,sen ökade jag de fastade timmarna så jag åt 13.00 till 20.00. Får se om jag ska korta ner ättimmarna mer, så länge jag äter efter åtminstone 1 och slutar innan 8 så är jag nöjd. Igår slutade jag dock äta 5 så idag fastade jag länge! Känns sehr gut. 

Vi hörs väl snart igen!

Kommentera

Publiceras ej