JUST KEEP BREATHING

0kommentarer




Try it;
Kvarg blandat med hallon
Toppning: Cashewnötter stekta i solrosolja och kakao.


Sovit extremt dåligt inatt. Drömde om Jens och att allt var som vanligt. Vaknade upp och insåg sanningen, grät i typ en halvtimme. Även om det är det här jag vill och även om jag oftast mår bra, så var det jobbigt att få en flashback och minnas tryggheten, hans kramar och hans lugnande röst. Det jobbigaste är att när något sånt här hände förut, så var det första jag gjorde att berätta för Jens. Och han brukade trösta mig. Nu har jag ingen att vända mig till, alla tror ju att jag mår så bra hela tiden. Vill inte besvära dem eller pressa dem.
När jag väl somnade om mellan tårarna så drömde jag mardröm efter mardröm efter mardröm. Kan meddela att jag var glad då jag äntligen vaknade. Jag i princip hoppade upp ur sängen och sprang ner till köket. Känner mig otroligt sliten, typ som om jag inte sovit på 14 dagar.. eller som om jag bär på en tung hemlighet. Känner mig plågad. Vet inte om ni fattar.. Men jag sket i alla fall i alla dagens planer. Har ingen lust. Vill typ lägga mig i soffan och dö. Eller nåt. Hade tänkt köra en riktig hemmadag idag. Kanske städa lite, se någon film. Bara mysa på nivet. Känner att jag behöver det. Kanske tar en prommis sen och rensar tankarna. Känner att jag skulle behöva det också. 

Hoppas ni fick en bättre start på dagen än vad jag fick. Och så hoppas jag att min blir bättre också.

Kommentera

Publiceras ej