FITNESSGURU

0kommentarer



Efter en skön PW och efter att jag fått besked om att mitt paket från Fitnessguru har kommit så blev jag på betydligt bättre humör. Efter regn kommer solsken, som man brukar säga och nu skiner jag som solen. Typ. 
Måste ge Fitnessguru en stor tumme upp för deras supersnabba leverans, grymt! Hoppas varorna är lika bra. Självklart kommer betyg på allting efter att jag testat det. 
De två stora vita burkarna är 1-kilosburkar protein Isolate. Det betyder att pulvret inte innehåller några kolhydrater. Tog smakerna "Peanut Butter" och "Milk Chocolate". De fyra likadan burkarna är jordnötssmör, utan tillsatser och socker. Tog två stycken "crunchy" och två stycken "creamy". En flaska fick jag också med mig som ni kan se. Ville ha nåt cleant och annorlunda, så tog en helsvart. Inte alls likt mig! Påsarna är portionspåsar protein.

Nu åker jag in till stan för nattjobb. Vi ses antingen sent ikväll eller tidigt imorgonbitti. Puss på er.

Kommentera

Publiceras ej