0kommentarer





 



 


Haft en riktigt mysig dag med Anna på Hemlunda idag. Det har ju varit sjukt varmt även de gånger solen smygit bakom molnen. Har utan tvekan fått färg, syns skitmycket, så en tumme upp för det va! Vi doppade oss aldrig, men rumpan fick vi allt ner. Inte badat nåt denna sommar.. haha usch, hatar kallt vatten. Mat har vi också ätit och jag har börjat gilla naturella cashewnötter. Otippat för att vara Liibee. Efter 3 timmar blev vi lessa och hungriga så vi drog till Anwi och åt lunch. Sen skjutsade hon hem mig (latfis som jag är orkade jag inte gå).

Har även hunnit med att hämta mamma i stan, gå en kortare PW / joggingtur, äta middag och nu håller jag på att göra mig klar för att fara och se fotboll. Vi hörs väl efter det. XOXOXOXOXO. Skoja. Ses. 

Kommentera

Publiceras ej