cry me a river

0kommentarer

 

I en och en halv vecka har mitt öga varit rött, varat, kliat och varit allmänt irriterat. Tänkte att ett blodkärl gått sönder eller nåt, men då det inte försvann blev jag tillslut tvungen att uppsöka läkare. Oturligt nog vet inte de heller vad det är, det jag har är tydligen ett mysterium. Mest troligt är det irriterat och infekterat efter att jag fått in något där tidigare, men som sagt så tyckte läkarna att detta var ytterst underligt.. Fick åtminstone ett ögongel som innehåller någon typ av antibiotika utskrivet och droppade första droppen ikväll. Alltså SATAN vad det började rinna var då. Hoppas att det går över i alla fall, inte snyggt med ett rödsprucket öga.. Looks like I've been smokin some weed or somethin'. 

Annars då? Dagen har gått till att fika och trixa. Har gjort ärenden på stan, bland annat köpt en ny träningsväska - sååååå efterlängtat. Min gamla gick ju sänder, så har använt pappas gamla "weekend-bag" i svart och brunt skin.. haha. Har även köpt ett par stört snygga höstskor. Ni ska få se imorgon. Sen har jag varit på apoteket och vårdcentralen då. Därefter städade jag och mamma ur massa gamla skåp i tvättstugan och sist men inte minst så städade jag hela rummet mitt, BRA LIBE. Kalas har jag också hunnit med.. och inflyttningsfika hos Lise. Herregud så mysigt och fint hon hade det, vill också flytta. But I can't. Hoppas att man kanske träffas oftare nu då hon har eget? Fan inte träffas på hela sommaren ju (Pik till Lise att bjuda dit mig ofta. Och länge).

Kommentera

Publiceras ej