bah jobbar

0kommentarer


Jobbat 6 pass denna vecka, igår jobbade jag i 26h i sträck. Det var sjukt tungt. Det enda positiva med jobbdagen igår var att det bjöds på jordgubbar ↑. Även fast jag var extremt slut igår så for jag och tränade direkt efter jobbet, var inte så smart tror jag, men vill verkligen ha vilodag från gymmet idag så fick göra en liten uppoffring igår. Blev bröst och triceps, somnade typ mellan set:en, haha såg säkert skittaggad ut.. Trodde verkligen att det gick pissdåligt, men den sjuka träningsvärken som kröp fram imorse bevisar motsatsen. Det är en grym känsla när man tror att det går dåligt, och sen visar sig att det faktiskt gick bra.
Igårkväll hängde jag med Patrik till Simon och Hanna där det blev en tuff Yatzy-match (vann som vanligt inte) och sedan film då jag faktiskt unnade mig både godis och ost&kex. Var sjukt övertrött och fnissig, så det var tur att vi såg en komedi så jag fick ur mig lite utan att det verkade konstigt. Hade hur trevligt som helst, drog hemåt vid 12-tiden.
Idag bytte jag ett kvällspass mot ett dagspass, grymt skönt. Redan en tredjedel av dagen har gått, soft.

Kommentera

Publiceras ej