-

0kommentarer


Idag tog jag och Alfons en välbehövlig sovmorgon ända till 9, en prommis, frukost och lite bus på det, sedan blev det mys i soffan. Martin och Elina kommer och hämtar honom om ca. en timme, så ska göra mig redo så jag kan åka med dem in till stan.
Halv 2 ska jag ta en sista fika med Jens. Haha, låter jävla tragiskt, men jaa. Han flyttar ju till Malta om några dagar och om jag känner honom rätt så kommer han aldrig tillbaka för mer än korta besök hos familj och de närmaste vännerna. Är så sjukt glad för hans skull, verkligen. Han har ju bara velat härifrån hur länge som helst och nu gör han det verkligen. Känner mig som en stolt mamma. Samtidigt känns det konstigt, det var ju liksom VÅRA planer och nu är jag inte en del av den längre.. Dessutom blir det ju att ta farväl igen, som om det inte räckte första gången, haha. Nä men det ska bli kul att träffa han, höra hur han mår och så vidare. 
Näääää nu måste jag börja om jag ska hinna.

Kommentera

Publiceras ej