Händelserik Onsdag

0kommentarer

Dagen började med gympa där det bjöds på lite gott och blandat, badminton, volleyboll, killerball, pepparkaksleken och doppboll utan dopp.

Sen har jag hunnit bli avstulen min mobil också, eller jag glömde den på skåpet på lunchen sen tog nån jävel självklart den. Tur som det var såg två fina människor när han tog den och hjälpte mig att få tillbaka den. Jag konfronterade honom direkt jag såg han, frågade om han hade min mobil, så blev han asnervös och tog upp den från sin ficka. Alltså visst om han hade tänkt lämna tillbaka den, då hade det ju bara varit snällt, men det verkade ju då inte så när han först inte svarar då jag ringer på den och sen nästa gång går det direkt till röstbrevlådan. Han kom dessutom direkt från storskolan, kunde han inte ha lämnat in den i infon där då? Blö, bli så irriterad. Men huvudsaken är att jag fick tillbaka den, tack vare två okända, omtänksamma personer.

Direkt efter skolan drog jag till polisstationen och beställde ett nytt pass, tog endast 2 min och kostade hela 350 spänn, haha vaaaaa.
Sen blev det Korpen för ett axel- och ryggpass. Köttade.


Chokladprotteshake och en LCHF-muffin. Mums.

Kommentera

Publiceras ej