PÄS Neuro 2B

0kommentarer

Förlåt för dålig uppdatering, glömde att ta med datorn till Jens i lördags! Bilder på helgens härligheter kommer senare ikväll hoppas jag.

Imorse startade första APU-dagen ungefär klockan 09.30, inte  alls så jobbigt faktiskt. Har ju varit på gruppboenden, äldreboende och inom hemtjänsten tidigare, så hade bara kvar en plats på sjukhuset, så nu är jag på neuro 2B, och än så länge verkar det väldigt bra! Börjar dock 7.00 imorgon, vilket känns lite mindre roligt, meeeen, det får man ta såhär sista året! Sjukt att jag bara har ett år kvar av någonting jag spenderat typ halva mitt liv åt. Just a crazy thought.


Ps. Åt världens smaskigaste frukost imorse, grönt te, ett glas med C-vitamin, en glas fil med blåbär och två hårdbröd. Seriöst, sjukt gott, och stoppade i hela 4 timmar, WELL DONE LIBE








Kommentera

Publiceras ej