hagel

1kommentarer

Hej! Förlåt för seg, men har faktiskt gått skola och det suger att blogga på skolans datorer, menimorgon ska jag ha med min egen, så det blir bättre uppdatering då!

Kom iaf just hem, från ett rätt kort men skönt armpass på Korpen, lärt mig att inte sega så jävla mycket. Förr tog samma pass typ 2 timmar, nu tar det inte ens en. Hur som helst sitter jag nu och väntar på lite mat som jag stoppat i micron! Senare blir det att duscha, se nåt avsnitt av Pretty Little Liars och sova!

Btw, Regina kom med ett tips idag som jag aldrig tänkt på, när man har strumpbyxor, ha trosor under och ett par på så att dom inte glider ner så himla mycket.. smart va? Ska lätt testa nästa gång.

Dagens:





Syns kanske inte här, men det började hagla idag.. vafan liksom? Redan?


1 kommentarer

Micaela

25 Sep 2012 11:04

ojoj, snygga tjejen

Kommentera

Publiceras ej