gottis

0kommentarer

Packade till typ ett igår, och somnade inte direkt jag la mig, sen steg jag upp kvart i 6 och var på jobbet 7. Tänkte fara och träna + sola efter, men som ni kanske förstår så hade jag ingen energi att ta med mig på gymmet. Hade dessutom bara ätit en måltidsersättningsdryck till lunch så.. men det blir att gå på hemmabandet ikväll istället! Sen har dom ju även gym på hotellet så ska försöka palla mig dit nån dag också.

Så istället gick jag upp på mammas jobb och åt en ostfralla och drack en kopp cappuccino, det var jeeevligt gott. Sen for jag snabbt ner på gottis och handlade lite gott till resan. Hade tänkt fläska på med nutella, center och sånt, men titta vad jag kom ut med.. Två nyttigare mörk choklad-kakor och sånna här grisrosa halvmånar som smakar delicious, så jag är rätt stolt över mig själv faktiskt!

Nu ska jag tigga massage av mamma, ta en PNoch sen fortsätta med packningen!











Kommentera

Publiceras ej