big problems

0kommentarer

Skulle blanda en protteshake för att jag var hungrig, sen upptäckte jag att måttet låg typ halvt nere i pulvret, haha, I-landsproblem jag vet, men jag hatar det verkligen. Hatar att bli smutsig/kladdig/kletig på fingrarna, så jag tog en nyckel och peta upp måttet, sen kom jag på att det kanske inte var så hygieniskt... menmen, då var det ju redan för sent!
På tal om i-landsproblem, jag tar mig inte ifrån skolan för att jag har min dator med mig.. åååh varför tog jag med den? Orkar ju inte ens bära den längre än 100 meter. Säger till mig själv att det är datorn som är eeextreeemt tung istället för att det är jag som är extremt svag.
Så nu är jag som strandsatt i skolkoridorerna och väntar med rädsla på att datorn ska få slut batteri.. Hoppas min mamma svarar snart och kan hämta mig då hon slutar!

Kommentera

Publiceras ej