mysflickan

1kommentarer

Många säger att dom hatar att titta på sport, men jag pratar sanning då jag säger det. Beviset är ju att jag aldrig koncentrerat mig så mycket som när fotboll visades på TV:n hemma. Så tack säger jag, till tråkiga sporter, tack vare dig är jag klar med min första historiska artikel. One down, two to go.

Btw, har långkallingar, mjukisbyxor, uppsatt hår och en extremt mjuk flufftröja på mig idag. Kallade mig själv mysflickan på skolan. Hoppas det smeknamnet fastnar :):):):):):):)
Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan, Mysflickan.

Stuck yet?

1 kommentarer

you know who

28 Nov 2012 19:43

neee...du e ju TAKKATA

Kommentera

Publiceras ej