Ilandsproblem

0kommentarer

Hatar då handduken ramlar av solstolen, då svetten rinner längst hela kroppen trots att man bara ligger still, men speciellt hatar jag sandkrabborna som gör att det ser ut som om sanden flyttar på sig på nätterna. Ilandsproblem? 
Nä, men det är faktiskt obeskrivligt underbart att kunna gå omkring i bikini mitt i natten utan att frysa. För några dagar sedan var vi ute på Hong Island där det var otroligt vackert. Satt där i lagunen, omringad av höga klippor, tittade ut över havet och mot horisonten, kände de kokheta vindarna och log för mig själv med Walk in the sun i högtalarna. Jag njöt verkligen av nuet! 

Poetiskt, men så är det. Just då ville jag flytta till Thailand, men nu längtar jag faktiskt hem lite, trots allt det underbara man kan upptäcka här. 

Hoppas ni alla har det superbra, vi ses!

Ps. Har suttit och kopierat varenda å, ä och ö, bara för er.





Kommentera

Publiceras ej