gruppbostad Liljan

0kommentarer

Ikväll kanske thailandsbilderna kommer upp, så håll utkik! Bjuder på ett smakprov (bild nedan) tills dess.

Tänkte träna idag, men var så slut efter spinningen igår och hade så mycket läxa att göra så det blev inte. Nu ska jag äta fil och cheerios och plugga så att jag förhoppningsvis ska hinna träna imorgon. SÅ JÄVLA TAGGAD. Har så sjukt mycket energi som jag inte vet vad jag ska göra med. 

Hur som helst var det första dagen på praktikplatsen idag, är på gruppbostad Liljan, i stan. Verkar hur trevligt som helst i alla fall! Träffade två från personalen idag och de var då väldigt lätta att prata med och sen så var de snälla också! Verkar bli en rolig praktik det här! Fixade schemat idag och det verkar inte vara alls för jobbigt, jobbar endast en helg och bara några få nätter, så det är nice. Sen så har vi ju lov som tar bort nästan två veckors praktik, sen ska ju jag och Anna till norge och praktisera två veckor också. Ska verkligen göra mitt bästa!




Kommentera

Publiceras ej