atombomb

0kommentarer

vet, bloggar aldrig, så jävla less.

Sjuk natt, vaknade av en sjukt hög smäll, som att nån sprängt ett hus typ, sen frågar jag Jens, "vad var det där" och han svarar att han inte vet. Jag somnar om, men vaknar några timmar innan uppstigning av att jag inte kan andas. Hade det i Thailand hela tiden, men vet inte varför, sjukt obehagligt i alla fall. Sen väcker jag såklart Jens med mitt hummande och griniga suckar. Sen kommer jag på smällen och börjar undra vad det var. Kollar på soffbordet som jag kvällen innan ställt en pepsi max, två glas och en kanna vatten på. Allt är borta och ligger på golvet. Varken jag eller Jens kommer ihåg vad som hänt förutom smällen på natten. WTF!!??!? Så klockan 4 på morgonen tvingade jag Jens att torka bort vattnet och glasbitarna från golvet eftersom jag fått för mig att allt var hans fel.

Älskar mig själv då jag är trött.

Nu har vi svenska C och jag jobbar för fullt! Hoppas dagen slutar snart



Kommentera

Publiceras ej