sammanfattning av dagen..

0kommentarer

Jobbade som sagt idag, i slutet på dan gick jag, min handledare och en brukare till stan där de fikade. Sedan tittade vi lite på rean i gallerian där jag lyckades få hem en kuvertväska och en klänning, visar det imorgon! Sen blev det en sövande bussresa hem dit rumstädning och skåprensning väntade. Hittade massa roliga, gamla saker (bland annat tavlan på sista bilden!) som jag sparade i en minnespärm, bra va? :D Efter 3 timmar fick det duga i alla fall. Åt middag, sen såg jag dessutom Sverige mot England och är riktigt besviken. Därför jag håller mig undan från sport tror jag. 1. Jag blir asstressad och mitt psyke klarar inte av det, blir illamående och jättesliten. 2. 80% av gångerna blir man ledsen och besviken. Jag tror helt ärligt att jag omedvetet håller mig undan för min egen skull, för jag vet att om jag följde ett lag så skulle jag kunna bli hur intresserad och beroende som helst! Jajaa, mina ögon orkar inte, så med det säger jag godnatt! Vi hörs imorgon.

Kommentera

Publiceras ej