låste just mitt simkort..

0kommentarer

Alltså FUCK, bytte tydligen kod på mobilens simkort igår då jag var full, men fattade inte att mobilen var tvungen att startas om för att den nya koden skulle funka, så jag fortsatte ju använda den gamla koden hela kvällen.  Sen ikväll dog den pga för lite ström, sen då jag skulle starta den slog jens in min gamla kod två gånger, sen sa han att det inte funka och jag fatta ju inte varför eftersom jag inte trott att det hade gått att byta till den nya koden, så självklart tror jag att han bara råkat trycka någon siffra fel (två ggr i rad.. smart linda), så då slår jag också in min gamla kod... och så låser sig simkortet. Jävla dase. Får fixa detta imorgon, äckelkod. 
Man borde faktiskt få fler än 3 chanser på sig, jag menar, ingen random kan ändå gissa rätt på typ 5 försök. 

Lägger upp bilder + bloggar mer om lördagskvällen och denna kväll imorgon, hoppas det går bra. Ni får ett smakprov så länge:


Vimmelbild från challenge tagen från P-towns hemsida! Ser lite crazy ut men.

Kommentera

Publiceras ej